- 4417
Новий погляд на будівництво. Гайд по T.O.O.L та Better Build&Buy
У багатьох сімерів виникає бажання щось додати на ділянку поза межами своєї домівки чи зробити нові меблі своїм сімам.
Тоді нам на допомогу приходять два мода — T.O.O.L та Better Build&buy, оскільки вони взаємоповязані між собою.
Почнемо з головного, завантажуємо ці моди в вашу папку Mods. Переходимо на сторінку автора TwistedMexi, далі завантажуємо та разархівовуємо в папку Mods, але пам`ятайте, що файли мода не можна витягувати з папки, яку ви разархівували, інакше моди не будуть працювати.
Мод Better Build&buy
Поговоримо більш детально про Better Build&buy.
Better BuildBuy допомагає всім творцям Sims 4 покращити свої творіння в грі. Це дає нові способи прикрасити будинок, квартиру чи пусту ділянку в місті.
Better BuildBuy має такі опції:
- Ignore Unlocks: Ця опція мода розблоковує будь-який предмет, для якого потрібна певна навичка, який ваш сім зазвичай отримує на певному рівні. Увімкнувши цю функцію, ви можете придбати цей предмет і розмістити його, коли є активний сім. Вам більше не потрібен чит для цього, як раніше!
- Deletion Protection: Завдяки цій опції ваші об’єкти тепер не будуть видалятися під час будівництва. Скажімо, у вас є стіл з книгами, а стіна, яку ви ставите, йде за цим столом. Зазвичай це видаляє предмети, чи не так? Більше ні! Якщо ця стіна перетинає предмет, коли ця опція ввімкнена, то предмет залишається там, де був. Більше жодного видалення!
- Move Objects On: Ця опція покращить вам будівництво тим, що тепер не потрібно буде кожного разу вводити чит-коди для будівництва, вони вже автоматично будуть ввімкнені.
- Organized Debug: Ця опція одна з найкращих на мою думку, оскільки сортує по категоріям предмети, за допомогою яких створюються міста в Sims 4 та поділяє на дві підкатегорії Debug(Режим прихованих об`єктів) і Live Edit(Редагування в реальному часі).
А як щодо режиму покупки?
Найкрутіша частина Better BuildBuy — це режим покупки. Ось де ви можете оживити свій будинок!
Debug (Режим прихованих об`єктів): На цій вкладці показано всі інші предмети інтер’єру, як-от окремі шматочки фруктів, їжа, посуд та інші речі, які ви можете придбати у продавців i багато чого іншого!
Live Edit (Редагування в реальному часі): За допомогою цієї опції ви можете додавати такі предмети, як дерева, будівлі, транспортні засоби, паркани та багато чого іншого! Є рекламні щити, вуличні знаки, човни, літаки, автомобілі, будинки та безліч інших цікавих речей, щоб покращити ваші будівлі!
Також можна змінювати освітлення в будинках чи квартирах ваших сімів одразу під час будівнитцва. Для цього просто натискаємо "Shift" та клацаємо на люстру чи будь який інший вид освітлення.
Цікава річ у цьому моді також полягає в тому, що ви можете вибрати будь-яку вкладку в режимі покупки та переглянути різні елементи. Якщо ви перейдете до приладів та оберете холодильник, там відобразяться всі харчові продукти (наприклад, окремі фрукти), або якщо ви перейдете до транспорту, ви побачите автомобілі та літаки!
Само собою зрозуміло, що головна мета моддерів — покращити ігровий процес. Замість того, щоб робити все вручну, мод Better BuildBuy від TwistedMexi робить все за нас, як було детально описано вище. Тому, якщо ви дійсно хочете полегшити собі життя, то ми дуже рекомендуємо встановити цей мод. Після цього ви зможете розкрити свій творчий потенціал без жодних обмежень. Насолоджуйтесь!
Мод T.O.O.L
T.O.O.L. дозволяє нам переміщувати об’єкти без обмежень розміром активної ділянки. Встановивши його, гравці можуть не лише переміщувати речі за межі ділянки, але й обертати, масштабувати та розташовувати об’єкти.
Мод здебільшого працює на основі числових значень, що дає вам багато простору для гри з об’єктами. Він універсальний і дає вам можливість переміщати об’єкти куди завгодно, куди ви раніше не могли, будь то в квартирах або кудись випадково у відкритому світі. Усі об’єкти, які ви переміщуєте, зберігають свою початкову функціональність. Отже, якщо ви використовуєте T.O.O.L. на об’єкт і розміщуєте його де завгодно за межами вашої активної ділянки, ваші сiми все одно зможуть ним користуватися.
Як почати використовувати T.O.O.L.?
Для початку вам потрібно активувати чит-коди. Для цього натисніть "Ctrl+Shift+C", щоб відкрити діалогове вікно, введіть "testingcheats true" і натисніть кнопку "Enter".
Є два способи отримання доступу до опцій цього моду у режимі життя: натиснувши на об`єкт, яким ви хочете маніпулювати або на землю. Перший спосіб відкриє меню інструментів, яке спеціально призначене для переміщення об`єктів, тоді як другий є більш загальним. Для того, щоб відкрити опції мода в режимі будівництва треба натиснути "Shift+t" за умови, що у вас встановено обидва мода. Тепер давайте подивимось, що являє собою кожна фунція мода.
Меню функцій мода
Меню мода дає неймовірні можливості для маніпуляцій з об`єктами. Воно не тільки усуває обмеження на переміщення предметів, але й додає додаткові можливості, яких немає в грі, наприкалад, екстремальну зміну розміру або обертання об`єктів у кількох напрямках.
Щоб отримати доступ до меню функцій, натисніть Shift+ та клацніть на об`єкт або в режимі будівництва клацніть на сам об`єкт, який ви хочете змінити, але не забудьте перед цим відкрити меню мода комбінацією клавіш "Shift+t". Щоб працювати з функціями мода, вам потрібно бути на активній ділянці. Мод добре працює, як при використанні в режимі життя, так і в режимі будівництва. Розділ купівлі у грі є обмежувальним і вимикає рух камери за межами активної ділянки. Гра в режимі життя "стирає" обмеження ділянки, дозволяючи вам грати з об`єктами ділянки так, як вам заманеться. Отже, щоб перемістити будь-який об`єкт з лоту, вам потрібно буде купити його і розмістити на активній ділянці, а потім переміщати його як завгодно за межами цієї ділянки в режимі життя чи в режимі будівництва.
Отже, розмістіть об`єкт, який ви хочете перемістити на активній ділянці, перейдіть в режим життя і поставте гру на паузу або можете працювати в режимі будівництва. Коли ви натиснете на об`єкт і виберете T.O.O.L, то побачите 5 функцій: Підняти (Elevate), Перемістити (Move), Обернути (Rotate), Масштабувати (Skale) та Переключити активний об`єкт (Togle Active Object). Кожна функція відкриває віконце, в якому ви додаєте числове значення для маніпуляцій з об`єктом, в режимі будівництва все відбувається так само. Також хотілося б додати, що якщо ви хочете проводити маніпуляції одразу з декількома предметами, то для цього потрібно затискати "Alt " і клацати на потрібні вам предмети.
В режимі будівництва також можна "Відмінити/Повторити (Undo/Redo)" такими комбінаціями клавіш, як "Ctrl+x/Ctrl+y".
Elevate (Підняти)
Ця функція мода, дозволить вам підняти об`єкт у повітря, додавши бажане числове значення. Якщо ваш об`єкт зник з ділянки, то можливо, що ви ввели занадто високе числове значення. Ви можете експерементувати як завгодно, але тримайте числове значення функції Elevate нижчими за 5, щоб уникнути того, що ваш об`єкт взлетить у небо надто високо.
Move (Перемістити)
Опція переміщення зручна, але вона не працює так, як звичайне переміщення об'єктів у грі. У режимі будівництва можна просто клацнути на будь-яку бажану точку на землі, а затиснувши "Alt" можна покроково пересуватись у напрямку кліку. Або вам доведеться використовувати осі Y та X і додавати бажані значення, щоб визначити, куди ви переміщуєте об'єкт.
Наприклад, переміщення об'єкта вперед/назад відбувається по осі X, а переміщення вліво/вправо — по осі Y. Ви зможете освоїти цю опцію T.O.O.L шляхом спроб і помилок, оскільки вам потрібно знати приблизні значення для обох осей, щоб перемістити об'єкт туди, куди ви хочете. Використовуйте будівельні квадрати Sims 4 (сітку), щоб допомогти вам, і ви можете використовувати як цілі числа, так і десяткові. Щоб перемістити об'єкт вперед на 3 будівельних квадрати і на 4 квадрати праворуч, введіть 3,4. Для переміщення назад і вліво використовуйте від'ємні значення (-3,-4).
Все, що розташоване по діагоналі, робить переміщення ще складнішим завданням, тому подумайте двічі, перш ніж починати переміщення об'єктів, розташованих по діагоналі. При переміщенні об'єднаних об'єктів за допомогою мода, таких як барна стійка та барні стільці, переміщуйте основний об'єкт. У цьому випадку просто перемістіть барну стійку, щоб перемістити все виділення (барна стійка + стільці). Щоб перемістити стільці, вам потрібно відокремити їх від виділення, оскільки якщо ви цього не зробите, вони зникнуть після застосування опції переміщення. Ця функція є найкращою, коли вам потрібно точно вказати, куди ви переміщуєте об'єкт.
Замість того, щоб ускладнювати роботу з опцією "Перемістити"(Move), особливо якщо вам не потрібна лазерна точність для переміщення об'єктів, ви можете використовувати "Перемикання активного об'єкта"(Togle Active Object). Це набагато простіший і швидший спосіб вибору певного об'єкта, оскільки ви можете перемістити його лише кількома клацаннями миші.
Щоб скористатися цією опцією, просто клацніть на місці, куди ви хочете перемістити об'єкт, і він автоматично переміститься туди. Це дуже просто! Ви можете перемістити його куди завгодно, від балкона до трави, і ви можете переміщати практично все, що завгодно. Єдиним винятком буде переміщення сімів або розміщення вибраного об'єкта на іншому об'єкті, що обмежено.
Ця зручна функція мода також дозволяє вам переміщати більше одного об'єкта, використовуючи подібний метод. Після того, як ви перемістили виділений об'єкт у потрібне місце, поки він все ще виділений, ви можете просто клацнути на будь-якому іншому об'єкті і клацнути знову на траві (або де завгодно), і він перемістить його. Ви можете перемістити стільки об'єктів, скільки вам потрібно. Це швидке рішення для переміщення об'єктів по одному і розміщення їх в різних місцях, особливо якщо ви маєте справу з великою кількістю речей, які потрібно перемістити.
Щоб перемістити групу об'єктів і розмістити їх в одному місці, скористайтеся інструментом "Переміщення активного об'єкта" (Togle Active Object) на одному об'єкті, а потім, утримуючи клавішу ALT клацніть на всіх об'єктах, які ви хочете перемістити, щоб створити групу. Клацніть у будь-якому місці, де ви хочете розмістити вибрану групу, і вуаля! Ви успішно перемістили групу об'єктів у те саме місце лише кількома клацаннями! Щоб забезпечити максимальну точність і закріпити об'єкт у потрібному місці, вам слід перемістити його за допомогою цього методу: піднести його якомога ближче до потрібного місця, а потім, утримуючи клавіші ALT+клацання, перемістити об'єкт у потрібне місце. Ви можете застосувати цей метод до групи об'єктів і об'єктів на стінах, наприклад, настінного декору або настінних світильників.
Rotate(Обертання)
Ви зможете обертати об'єкт по горизонталі та вертикалі, а також перевертати його навколо своєї осі, як вам заманеться. Процес схожий на обертання фотографії на телефоні. Ви будете використовувати 360 градусів +/-, щоб повернути об'єкт під потрібним кутом. Ця опція застосовується до більшості об'єктів, і ви завжди можете повернутися і змінити кут.
Якщо ви маніпулюєте кількома об'єктами одночасно, ви можете скористатися командою Rotate>Rotate Around Center (Обернути>Обернути навколо центру) і вставити потрібне значення +/-360 градусів. Це запобігає плутанині, яка могла б виникнути, якби ви просто скористалися класичною опцією "Обертання" (Rotate), встановили ту саму центральну точку для всіх виділених об'єктів, і перемістили б їх одночасно, утримуючи на одній осі.
Skale(Масштабування)
Якщо ви коли-небудь хотіли функцію, яка б дозволяла масштабувати будь-який об'єкт і робити його настільки маленьким або великим, наскільки вам потрібно, то ця функція вас приємно здивує. Як і інші інструменти з мода, масштабування працює на основі додавання числових значень. За замовчуванням усім об'єктам присвоюється значення 1.
Система не використовує від'ємні числа, тому, щоб зробити об'єкт меншим, ви можете використовувати будь-яке десяткове число, менше за 1. Наприклад, додавання значення 3 зробить ваш об'єкт втричі більшим за його реальний розмір, а додавання значення 0.5 зменшить його вдвічі. Тепер ви можете зробити будь-який об'єкт розміром зі статую Батьківщина-Мати!
T.O.O.L Інші опції та особливості
Щоб отримати доступ до більш загальних налаштувань, які покращать ваш досвід роботи з модом, натисніть Shift+ на землі >T.O.O.L. Options. Це відкриє наступні опції: Встановити групування, Переключити групу, Змінити налаштування, Приховати групування, Скасувати та Повторити.
T.O.O.L Зміна налаштувань
Якщо ви не знайомі з модом, то перше, що вам слід перевірити - це T.O.O.L. Options> Change Settings, оскільки те, що ви тут зробите, безпосередньо вплине на інші дії, які ви виконуєте над окремими об'єктами або групами об'єктів.
Команда Змінити налаштування має 6 опцій: Прив'язати до рельєфу(Snap to Terrain), Прив'язати камеру під час руху (Snap Camera on Move), Використовувати сітку (Use Grid), Встановити колір обертання (Set Rotation Color), Колір переміщення X і Колір переміщення Y ( Move X Color, and Set Move Y Color). Ось які покращення вони приносять:
- Прив'язати до рельєфу (Snap to Terrain) — якщо увімкнути цю опцію, всі об'єкти, які ви намагаєтеся перемістити, залишатимуться на рельєфі місцевості. Так, наприклад, якщо ви переміщуєте стілець з рівнини на пагорб, коли ця опція увімкнена, стілець без зусиль переміститься на більш високу ділянку. Коли цю опцію вимкнено, крісло залишатиметься на тому ж круглому рівні, що в цьому випадку перемістить його під землю, і ви не побачите його на поверхні.
- Зафіксувати камеру під час руху (Snap Camera on Move) — якщо ви використовували високі значення XY для вашого об'єкта, і він здається назавжди загубленим у світі Sims 4, не хвилюйтеся, ця функція допоможе вам з цим впоратися. Якщо увімкнути цю опцію, кут камери змінюватиметься разом з об'єктом, тож коли ви його переміщуватимете, вас автоматично перенаправлятиме на те місце, куди ви перемістили об'єкт.
- Використовувати сітку (Use Grid) — ця опція дозволяє вмикати та вимикати сітку за вашим бажанням
- Встановити колір обертання, колір переміщення X та колір переміщення Y (Move X Color, and Set Move Y Color) — ці три налаштування дозволяють вам вибрати один з 12 кольорів для зміни кольорів осей X та Y на сітці, а також вибрати колір для взаємодії при обертанні.
T.O.O.L Встановити поле групування та перемкнути групу
Якщо ви хочете перемістити більшу групу об'єктів, розташованих на одному рівні, вам сподобається, наскільки практичною є функція "Встановити групування" (Set Grouping Box). Щоб застосувати її на практиці, вам потрібно створити спеціальну групувальну рамку навколо об'єктів, які ви хочете виділити. Перейдіть до набору об'єктів, які ви хочете виділити, і створіть уявний квадрат (групувальну рамку), щоб включити всі об'єкти, які ви хочете виділити.
Щоб створити цю область групування, двічі клацніть на ґрунті з натиснутою клавішею Shift+ - один раз для одного кута області групування, а другий раз для іншого. Потім клацніть на ґрунті, перейдіть до опцій інструмента і виберіть команду "Переключити групу" (Toggle Group). Та-да! Усі об'єкти у квадраті вашого уявного поля групування тепер виділені та підсвічені.
Щоб вибрати/скасувати виділення об'єкта, натисніть ALT+клацніть на об'єкті, який ви хочете вибрати/скасувати. Коли ви зробите остаточний вибір, натисніть на землю, і виділення буде переміщено. Коли все буде там, де ви хотіли, натисніть "Переключити групу" (Toggle Group) ще раз, і це зніме виділення з об'єктів, з якими ви працювали, щоб ви могли піти і погратися з чимось іншим!
T.O.O.L Додаткові опції
Приховати поле групування (Hide Grouping Box) — поля групування залишаються навіть після переміщення об'єктів, тому ви можете використовувати цю опцію, щоб приховати маркери групування.
Скасувати та повторити (Undo and Redo) — якщо щось піде не так під час експериментів з модом, натисніть Shift+клацніть на землі, виберіть опції T.O.O.L. та скасуйте дію. Якщо ви передумаєте щодо чогось, що ви скасували, ви завжди можете вибрати опцію "Повторити" (Redo).
T.O.O.L. — це унікальне доповнення до ігрового процесу, яке обіцяє і забезпечує більше взаємодій і допомагає вам переміщати все, що завгодно і куди завгодно. Воно дозволяє вийти далеко за межі активної ділянки, залишаючи меблі, декор та інші об'єкти у відкритому світі. Хоча для того, щоб освоїти його і почати користуватися ним швидше, потрібно трохи потренуватися, воно, безсумнівно, того варте. Зрештою, тільки вам вирішувати, чи отримаєте ви користь від будь-якого мода, в тому числі і від цього. Бажаю вам веселого і щасливого моделювання!