Про публікацію

Як вберегтися від корупції

темнісправи

The Sims 2 — гра, яку можна поламати просто через геймплей, без кодів та модів.

Це явище називається корупцією — псуванням файлів збереження (у папці «Мої документи») чи самої гри (у папці інсталяції).

Виправити корупцію гри можна просто перевстановленням, а от зі збережкою все складніше.

Саме тому, накопичивши досвід, сімери двійки створили перелік речей, які ні в якому разі не можна робити в цій грі. І також тих, які все ж можна, проте не варто. А ще список обов’язкових модів і пару окремих програм.

Все це я постаралася максимально спростити і вмістити в один гайд. Вважайте його «правилами поведінки з Сімс 2». Рекомендується до ознайомлення перед початком гри (якщо ви налаштовані на серйозні відносини з нею).

Інструкцію зі встановлення модів ви можете підглянути у сусідньому гайді.

Як поводитися зі збережками

Створення файлу збереження — важлива справа. Яким корабель побудуєш, так він і попливе.

Найпершим кроком на шляху до здорової збережки є…

Очищені версії оригінальних міст

Кожне місто, що зустрічає вас при запуску гри, повне проблем. Багато сміття у даних, некоректні позначення, відсутність певних даних тощо. Кілька поколінь у них не завжди пограєш — рано чи пізно почнуть коїтися дивні речі. На кшталт дорослих сімів із бажаннями малюків (чи навпаки) — вірна ознака корупції.

Папки міст знаходяться за адресою С:\Користувачі\Документи\<ваше ім’я>\EA Games\The Sims 2 Ultimate Collection\Neighborhoods.

Щоби лишати все лаконічним, тут представлені лише основні версії міст (main hood). Очищені версії академмістечок, додавання міста без зайвих однакових NPC, приєднання міст одне до одного у вигляді торгових районів, а також тонкощі створення мега- та уберхудів заслуговують окремої статті.

Плезантв’ю

Назва папки: N001.

Версії:

Clean Pleasantview Without Bella Main (With Townies).rar — основне місто з NPC-містянами.

Clean Pleasantview Without Bella Main (Without Townies).rar — основне місто без NPC-містян (окрім двох, важливих для сюжету).

Стренжтаун

Назва папки: N002.

Fixed Maxis Strangetown — основне місто з NPC-містянами, а також «фейковою» Беллою Гот.

Strangetown Main Hood — основне місто без NPC-містян (окрім важливих для сюжету) та без «фейкової» Белли Гот.

Веронавіль

Назва папки: N003.

Clean Veronaville with fixed scripted events + townies & NPCs.rar — основне місто з NPC-містянами.

Clean Veronaville with fixed scripted events.rar — основне місто без NPC-містян.

Ріверблосом Гілс

Назва папки: G001.

Clean RiverblossomHills With Townies & NPCs Main.rar — основне місто з NPC-містянами.

Riverblossom Hills Main Hood — основне місто без NPC-містян.

Дезідерата Валлі

Назва папки: F001.

Clean DesiderataValley With Townies & NPCs Main.rar — основне місто з NPC-містянами.

Desiderata Valley Main Hood — основне місто без NPC-містян.

Беладонна Ков

Назва папки: E001.

Clean Template: Belladonna Cove with Townies — основне місто з NPC-містянами.

Belladonna Cove Main Hood — основне місто без NPC-містян (окрім двох відьом).

Блувотер Віледж

Це місто ви не знайдете у папці Neighborhoods, адже воно планувалося бути лише торговим районом, що приєднується до основного міста. Проте модери це виправили.

MeetMe_CleanBluewaterVillage_Main_With_All_Townies.rar — основне місто з NPC-містянами.

Bluewater Main Hood — основне місто (майже) без NPC-містян.

Даунтаун

Даунтаун також задумувався лише для приєднання, проте не як торговий район, а як середмістя (nightlife destination).

Alternative Version of Clean Downtown Template — основне місто з NPC-містянами, проте без NPC-обслуги (гра згенерує нову).

Інструкція зі встановлення. Перейдіть у Neighborhoods та перенесіть кудись папку з містом, яке хочете замінити. Перетягніть з архіву папку з «очищеною» версією на її місце (нічого страшного, якщо вона має іншу назву). Не перезаписуйте одну папку поверх іншої, це все зіпсує.

Примітка. При першому завантаженні кожного нового міста гра додає до нього NPC з Плезантв’ю. Навіть якщо у цього міста вже є свої NPC. Щоби запобігти цьому, відкрийте папку інсталяції гри та перейдіть за адресою The Sims 2 Ultimate Collection\Double Deluxe\Base\TSData\Res\UserData\Neighborhoods. Там ви знайдете папку N001, допишіть до неї будь що, наприклад ось так:

n001-b

Це прибере один набір зайвих NPC, проте не решту — тих, що додаються із доповненнями через stealth hoods. Про це чекайте окремого гайду :)

Зберігайте гру правильно

Якщо натиснути кнопку «вихід», гра запропонує зберегтися. Проте ліпше натиснути спочатку «зберегтися», а тоді «вихід» — іноді, коли гра намагається виконати ці дві речі водночас, вона може покласти щось не туди, куди треба (наприклад, новонародженого малюка у сім’ю з потойбіччя1).

Робіть бекапи

Один із стовпів, на якому стоїть гра в Sims 2.

Робіть якомога більше бекапів ваших містечок. Це ті самі папки, перелічені вище. Копіюйте їх і зберігайте десь окремо на жорсткому диску.

Бажано робити їх перед кожною новою ігровою сесією. Особисто я завжди бекаплюся або перед важливою геймплейною подією (наприклад, відправлення сіма до університету) або перед тим, як додати новий мод. А ще я зберігаю по три попередні версії кожного бекапу, але вони мені досі ні разу не знадобилися.

Користуйтеся Hood Cheker

Це окрема програмка, яка чистить збережки.

Гра по замовчуванню робить помилки й накопичує бруд, Худчекер його виправляє чи видаляє. Також він дає виявити проблеми (зауваги, що не зникають після очищення).

Візьміть його обов’язково, він ось тут.

Загальне правило користування: зробіть бекап, а вже потім пропускайте через Худчекер місто. Для цього виберіть, яке місто хочете очистити, і натисніть «Remove».

Не давайте One Drive доступ до папок сімсу

І аналогічним програмам, які роблять бекапи даних. Якщо One Drive раптово вирішить щось перезаписати на свій розсуд, ви можете втратити збережку2.

Як поводитися із сімами та NPC

Особливість другого сімсу в тому, що всі сіми, які потрапили до збережки, так чи інакше в ній залишаються. Це стосується ігрових персонажів, містян і всіх-всіх-всіх службових NPC.

В принципі, сімів можна видаляти. Проте є нюанси.

Якщо їх видалити, гра зоставить по них слід у вигляді stub-файлу з мізерною вагою. Теоретичний ліміт персонажів на збережку становить приблизно 32000 сімів (включаючи видалених у stub-файлах), але, в залежності від індивідуальних параметрів вашого комп’ютера, ваша гра може мати проблеми і при 1000.

Не використовуйте код deleteallcharacters та не видаляйте сімів прямо з папки Neighborhoods

Хіба що ви хочете зіпсувати все одразу.

Єдиний спосіб безпечно видалити сіма — це власне через гру (тобто з кошика внизу екрану).

кошик

Ви можете видалити звідти вже наявних сімів, а також виселити туди тих, які вам не подобаються, і тоді відправити їх у сміття. Проте майте на увазі, що таких сімів ніяк не можна повернути; якщо хочете мати можливість їх воскресити, краще просто спричиніть їм смерть.

Боримося з перенаселенням

Наступні моди помагають регулювати популяцію. Додавайте їх, орієнтуючись на свої потреби. Їх можна прибирати з папки Downloads і повертати назад коли вам заманеться.

NoTownieRegen — забороняє грі генерувати нових NPC, окрім необхідних (службових).

Anti-Redundancy — попереджає створення кількох різних NPC в одній категорії (навіщо аж три ніндзя??), дозволяє мати лише по одному. Додаткові генеруються тільки якщо перший недоступний.

There Can Be Only One (Professor) — те ж саме, що й попереднє, але лише щодо університетських професорів. Зазвичай генерується по двоє для кожної спеціальності, цей мод скорочує їхню кількість до одного.

No Dormie Respawn — забороняє генерувати нових студентів.

No SS Respawn — забороняє генерувати членів таємного товариства (за замовчуванням вони створюються поміж студентів в академмістечку; з цим модом гра використовуватиме для цього вже наявних студентів).

No Stray Respawn — забороняє генерацію нових бродячих котів і собак (в тому числі і тих, що можна всиновити по телефону; не переживайте, гра має широкий стандартний набір тварин для всиновлення).

Apartment Residents — для квартир створюється нова категорія NPC, що можуть поселятися лише в них. Цей мод попереджає їхню появу, роблячи так, щоби в квартири заселялися звичайні NPC-містяни чи хтось із службових NPC.

Не взаємодійте з небезпечними NPC

Ряд NPC у грі вважається «небезпечними».

Безпечних можна запрошувати приєднатися до сім’ї, і гра від цього не вибухне. З небезпечними ж варто взаємодіяти лише в межах закладених геймплеєм функцій. Вони проблематичні тому, що окремі з них мають неповний файл персонажа, тоді як інші узагалі є об’єктами.

Як їх розрізнити? Загалом, якщо єдиний спосіб отримати контроль над цим NPC вимагає використання кодів чи модів, краще залишити його в спокої.

Також зазвичай безпечні NPC мають нормальні ім’я та прізвище. На відміну від, скажімо, Місіс Крупльботом чи Соціальної працівниці. Проте є вийнятки — наприклад, Роб Хамбл (на початку гри він приносить безкоштовний комп’ютер).

Аби не займати багато місця, списки безпечних та небезпечних NPC я винесла в окрему статтю.

Завантажте Creature Fixes

Окрім того, що виправляє ряд проблем із надприродніми сімами, цей мод (останнє посилання) також докладається до боротьби з корупцією, запобігаючи дуже небажаним і дуже непоправним речам на кшталт кусання Верховним вампіром шиї Місіс Крумпльботом.

Завантажте Reputation New Friend Fix

Коли у вашого сіма хороша репутація, знайомий-NPC може спробувати звести його зі своїм другом (для платонічних чи не дуже цілей). Цей мод запобігає тому, щоби даним другом виявився Шарлатан, Скунс чи хтось інший із небезпечних NPC.

Завантажте фікс для архетипів обличь

У грі є 27 архетипів облич, один з яких обирається при генерації кожного нового сіма. Проте 21-ший та 25-тий з цих архетипів поломані — при переході у дорослий вік їхні носії матимуть «не своє лице». На щастя, це також виправили, заберіть ці два файлики ось тут.

Важливо помістити їх в папку Downloads саме перед генерацією нових сімів, бо вже наявних вони не виправляють. Також ряд ігрових персонажів у оригінальних містах мають поломані обличчя, проте це виправлено в очищених версіях.

Даний баг не призводить до корупції! Я включила його сюди, бо він з тих, про які варто подбати зарання.

Як поводитися із мертвими

Не воскресайте мертвих сімів з оригінальних версій міст

Якщо ви використовуєте очищені версії міст, робити це можна. У цих версіях модери вручну додали мертвим предкам всі необхідні дані до їхнього файлу персонажа, що зробило їх безпечними для повернення до життя.

Що станеться, якщо воскресати предків в оригінальних містах? Ну, скажімо, оце…

ancestors

Взято з відео Calipers and Tong та Honey Bee Sims.

Лайкніть цей гайд, інакше вони з'являться у вашій кімнаті о третій ночі.

Не видаляйте могили (і встановіть No Unlink on Delete)

Загалом, від видалення могили не станеться нічого поганого. Гра сприйме це як видалення сіма з кошика, тобто, просто запакує його у stub-файл. Проблема в тому, що такого сіма не можна буде воскресити.

Більше того, сім видаляється, навіть якщо ви випадково продали його могилу, а потім, не виходячи з режиму покупок, натисли кнопку відміни. Також живі сіми за певних обставин можуть на емоціях розбити урну з прахом, якщо цей прах прибрати — мрець видалиться.

No Unlink on Delete допоможе лишити право на воскресіння за всіх цих випадків.

Завантажте No Corrupted Death Memory

Часом спогад про чиюсь смерть записується неправильно. Потім він розноситься через плітки й розповсюджує сміття у даних, яке треба видаляти вручну. Щоби запобігти, завантажте цей мод.

Подбайте про привидів дітей

Як би зловіще це не звучало.

Діти у другому сімсі не можуть знаходитися вночі поза домом без нагляду дорослих. Якщо таке стається, гра відправляє когось із старших членів сім’ї дитини на ту ж ділянку.

Це саме стосується і привидів дітей. Після смерті вони переносяться у «дефолтну» сім’ю, куди потрапляють всі покійники. Але також у ній знаходяться небезпечні NPC.

Тому, коли привид дитини показується на світ (неодмінно) вночі, гра посилає когось дорослого за нею «наглядати». Скажімо Шамана. Або Ніндзя. Чи Санта Клауса. Звучить круто, але вірогідність корупції в такі моменти зашкалює.

Ось тут лежить мод, який запобігає посиланню наглядачів до дітей-привидів. Із ним мати дитячі могили на своїй ділянці стає безпечно. Щоправда, їхні привиди будуть дуже моторошно телепортуватися довкола, адже у них відсутня анімація. Якщо стане надто страшно, мод на анімацію лежить тут.

Також цей мод запобігає появі привидів дітей узагалі. На додачу, він має багато інших корисних коригувань потойбічної поведінки.

Завантажте Select your cemetery

Якщо ваш сім помирає в квартирі, гра відправляє могилу на довільну ділянку у збережці. Тобто взагалі будь-яку. Потім ходи шукай. Цей мод робить так, щоби гра запитувала, на яку ділянку перенести могилу.

Буде корисно навіть тим, хто не грає у квартирних будинках, адже він дозволяє вільніше й безпечніше поводитися з мерцями.

Наприклад, деякі сімери створюють окремі кладовища, аби відправляти туди могили дітей. Або й взагалі всі-всі могили, щоби потім не переживати, що вони зникнуть.

Говорячи про зникання могил…

Могили часом зникають, і це нормально. Гра вважає надгробки/урни і привидів одним і тим же сімом. Якщо щось із цих двох багається, гра перезавантажує обидва, після чого бачить на ділянці два однакових сіма й видаляє копію — тобто, могилу.

Якщо у вас є No link on deleted, все нормально. Надгробку не буде, проте сіма можна буде воскресити. Крім того, є спосіб відновити втрачений надгробок комбінацією модів (дещо марудний, ось англомовний гайд).

Не зберігайте гру, коли на ділянці ходять привиди

Небажано, але не катастрофічно.

Іноді при завантаженні ділянки, на якій активні привиди, гра може видалити надгробок з причини, описаної вище. Це може статися після додавання нового моду — або й просто так.

Розміщуйте надгробки рівно в клітинці

Коли я підняла це питання в сабредіті другого сімсу, частка людей зі мною погодилася, тоді як інша — заперечили мою здогадку.

І все ж я помітила, що отримала епідемію зникнення могил саме тоді, коли активно почала користуватися кодом setQuarterTilePlacement. Він дає змогу розміщувати предмети вільніше, на чверть клітинки. Є іще подібний код, boolProp snapObjectsToGrid, який дозволяє ігнорувати клітинки взагалі.

Так ось, раджу не користуватися ними при розміщенні надгробків/урн. Моя гіпотеза може виявитися хибною, тому лишаю це на ваш розсуд.

могили

Як поводитися із ділянками

Хороша новина — ділянки у другому сімсі можна вільно переміщувати мапою і (з певними засторогами) зносити. А от все інше…

Не поміщайте у кошик ділянки, на яких хтось мешкає

Кожен раз, коли ви це робите, гра створює stab-файл геть усіх сімів, яких знають мешканці ділянки. Перенаселення виглядає з-за рогу.

Не поміщайте у кошик ділянки, на яких хтось колись мешкав

Якщо ви щось будуєте, зберігайте до кошику чисту копію. Таким чином ваше творіння буде доступне для розміщення в інших містах — інакше доведеться перебудовувати зі скріншотів.

Я роблю те ж саме з громадськими ділянками, хоча це не обов'язково — просто на всякий.

Не змінюйте тип ділянки, на якій хтось живе

Нічим хорошим це не закінчиться.

Не зносьте бульдозером ділянку, на якій хтось живе чи якою хтось володіє (як бізнесом)

Перед тим, як бульдозерити, виселіть сімів та/чи перейдіть у сім’ю, що володіє цією ділянкою, і продайте її.

Не зносьте ділянку, на якій є могили

Перед знесенням, перенесіть їх за допомогою мода Select your cemetery на іншу ділянку.

А взагалі, чи можна видаляти якусь ділянку допоможе визначити Lot Inspector. Після встановлення, просто знайдіть його в каталозі покупок і натисніть на іконку. Він оголосить свій вердикт.

lotinsp

lotinsp2

Не зберігайте гру, поки хтось розмовляє по телефону

Тут як і зі збереженням, поки ходять привиди — небажано, але не катастрофічно.

Коли відбувається розмова по телефону, сім, з яким розмовляють, фактично переноситься на ділянку, проте лишається невидимим. Якщо ви збереглися при розмові по телефону й повернулися пізніше, а за той час встановили новий мод (або навіть не встановлювали), гра може не відправити співрозмовника додому коректно.

Якщо таке сталося, завантажте мод FFS Lot Debugger, розмістіть його на проблемній ділянці та натисніть Nuke... > Off-World Loiterers.

nuke

Убережіться від СУПЕР ДУПЕР ОБІЙМАЛЬНОГО БАГУ

Так, він так і називається.

Super Duper Hug Bug виникає після видалення погано написаних модів, що додають нові соціальні інтеракції. А потім він шириться будівлями, якими сімери діляться між собою.

Які ж страшні симтоми має цей вірус? Ну… сіми обіймають одне одного. Без кінця. Незалежно від рівня відносин. І згодом це страшенно набридає!

Кожен будиночок, розміщений в інтернеті, може бути інфікований (і часом кріейтори попереджають про це), тому перш ніж завантажувати будь-яку ділянку, візьміть щеплення. Воно автоматично видалить баг, як тільки його знайде.

sdhb

Якщо ваша гра уже інфікована, перевести баг у повну ремісію допоможе Boiling Oil’s No Sim Loaded (або його варіація). Проте цей мод робить іще ряд речей, тож не забудьте почитати опис.

Якщо ви хочете завантажити чиюсь ділянку

  • Перш, ніж це робити, переконайтеся, що на ній ніхто не мешкає: встановлювати будинок із сім’єю така ж погана ідея, як і переносити його до кошика.
  • Далі спробуйте переконатися, що на ній ніхто не мешкав. Часом автори пишуть це у описах до своїх будинків. Це менш критичний пункт, адже ця інформація не завжди присутня.
  • Встановіть ділянку через Clean Installer, дізнатися про нього детальніше можна у цій статті у розділі про .sims2pack файли.
  • (За бажанням) заведіть собі окреме містечко спеціально аби тестувати нові моди, ділянки тощо. У грі це можна зробити через цю кнопку.

knopka

А ще для заспокоєння душі ділянку можна почистити за допомогою LotCleaner. Думаю, розібратися в нім можна інтуїтивним кліканням — головне зробіть бекап і не намагайтеся почистити заселений будинок/чийсь бізнес.

Як поводитися із ігровими файлами (і певними модами)

Не редагуйте файли в папці інсталяції без попереднього бекапу

Якщо ви слідуєте гайду, що вказує вам змінити щось у файлах гри, зробіть копію того файлу й помістіть де-інде, хоча б тимчасово. Інакше, якщо щось піде не так, може знадобитися переустановлювання.

Зробіть objects.package лише для читання

Допомагає запобігти деяким видам ігрової корупції (проте не виправляє вже наявної).

Кожен додаток та каталог має такий файл, та гра користується лише найостаннішим. Для гравців у Ultimate Collection ним буде objects.package з Mansion & Garden Stuff — останнього каталогу, випущеного для другого сімсу.

Інструкція. Перейдіть у папку інсталяції гри та прослідуйте шляхом The Sims 2 Ultimate Collection\Fun with Pets\SP9\TSData\Res\Objects. Знайдіть objects.package, натисніть на нього правою кнопкою миші та оберіть «Властивості». Виставте галочку більше пункту «Лише читання». Натисніть «ОК».

Примітка. Не робіть лише для читання objects.package у папці в Документах, це зовсім інший файл.

Пропачте вашу гру

Пункт актуальний лише для тих, хто не користується Ultimate Collection.

У патчах було виправлено ряд неприємних багів, які раніше призводили до корупції.

Не видаляйте певні моди

У той час, як більшість модів можна додати й видалити у будь-який момент, є виключення.

До них відносяться наступні.

1. Ті, що додають нових NPC.

Такі як, наприклад, мод на кількох Техзаплідників або Ідеальних Плантсімів, чи мод на сільську худобу. NPC, додані цими модами, не мають файлу персонажа (про що раз за разом повідомлятиме Худчекер), але якщо видалити їх, збережка зіпсується.

Ці моди, як і решта, кладуться в папку Downloads, а це означає, що кожен файл збереження буде неодмінно їх мати. Якщо ви раптом бажаєте припинити користуватися котримсь з таких, але при тому не хочете, щоби постраждали вже наявні збережки, вихід є.

Для цього потрібно перенести файли, що відповідають за NPC, у Документи\<ваше ім’я>\EA Games\The Sims 2 Ultimate Collection\Neighborhoods\<місто>\Characters. На скріншоті нижче мод на Техзаплідників, яким користуюсь я. Файли, які тут треба перенести — чотири останніх (якщо збережок кілька, зробіть копії). Перший, власне мод, можна видалити.

PT

2. Ті, що додають нові спогади.

Взагалі, їх безпечно видаляти, якщо ви певні, що жоден із сімів не отримав цього спогаду в грі. У противному випадку можна видалити власне мод, проте файл, що відповідає за спогад, залишити.

Якщо ж з якоїсь причини вам хочеться видалити мод повністю, це потребуватиме ручного прибирання кожної копії цього спогаду.

Для цього видаліть спогад у кожного сіма особисто, використовуючи Memory Manipulator (натисніть команду Remove A Single Memory і оберіть спогад за номером позиції) чи SimPE (для просунутих користувачів).

Після того скористайтеся командами Memory… > Wipe corrupt та Memory… + Clear gossip… моду FFS Lot Debugger — це, на щастя, потрібно натиснути один раз на всю збережку.

3. Ті, що додають нові кар’єри чи спеціальності.

Перші, ніж їх видалити, потрібно знайти кожного сіма в збережці, що працевлаштований у цій кар’єрі чи вчиться на цій спеціальності, і «звільнити» їх. І не тільки серед ігрових персонажів, а й серед NPC-містян та студентів. Удачі :)

4. Ті, що додають нову їжу.

Загалом їжа у грі генерує довкола себе багато інформації: сіми можуть забажати з’їсти чи навчитися готувати певну страву, отримати спогад про перше готування якоїсь страви (в тому числі невдале), і взагалі кожен сім має свою улюблену.

Тому позбутися СС-їжі дуже важко. Якщо ви вже додали її в свою гру, єдиний спосіб її видалити — просто «відключити» її, аби вона більше не відображалася. Ось інструкція англійською; після її виконання, файл із їжею все-одно має залишитись у ваших Downloads.

Аби опісля прибрати видалену страву з уподобань сіма, можна скористатись FFS Lot Debugger (Info… > Favorite food…).

5. Генетизовані/тауніфіковані скінтони та очі.

Загалом, не рахуючи інопланетних, гра має 4 тони шкіри (скінтони) та 5 кольорів очей. Звичайно, існує безліч СС, якими можна урізноманітнити цей вибір. Деякі із цих СС-скінтонів та СС-очей генетизовані — тобто, можуть передаватися від сіма до сіма у спадок. У той же час вони можуть бути тауніфікованими — дозволеними до використання при генерації нових NPC.

Якщо такі СС вийняти, сіми, що їх носять, залишаться зі «сторонніми» ДНК-кодами. І їх всіх треба буде виправляти вручну. Це, насправді, неважко — якщо тільки виправлення не потребує все місто.

Важливо: це стосується лише кастомних (додаткових) скінтонів та очей. Дефолтні можна додавати та виймати у будь-який час, адже вони просто заміняють оригінальні текстури.

Не видаляйте дефолтні заміни прямо з гри

Якщо вам не подобається котрісь з оригінальних зачісок, одягу, меблів, косметики чи інших речей, є вірний спосіб їх сховати. Для цього достатньо завантажити дефолтну заміну, яка замість однієї, скажімо, сукні, відображатиме в грі іншу.

А ще речі можна видаляти прямо з гри (чи Бодішопу). Якщо із СС-предметами таке робити більш-менш безпечно, хоча й не бажано, то дефолтні заміни не можна видаляти ні в якому разі. Це призведе до корупції гри, що вимагатиме її перевстановлення.

Заключне слово

або висновок, бо це очевидно реферат

Загалом, корупція у Sims 2 не така страшна, як її малюють. Часом навіть збережка оригінального неочищеного міста може протриматися довго — в залежності від вашого стилю гри. Проте раптово втрачати місто, в яке ви вклали стільки душі, завжди важко. Саме для запобігання таких розчарувань придумані всі ці захисні міри.

Сімери розказують різні історії. Хтось зробив колись «погану» річ зі своєю збережкою і грав у неї ще довгі роки. Інший — плекав та беріг, проте врешті корупція все одно взяла гору.

Тому, навіть якщо жахливих наслідків від ваших дій не видно одразу, це не значить, що вони не наздоженуть потім.

Але назагал, нема за що переживати. Псування збережки відбувається не так часто, як здається після прочитання цього гайду — особливо якщо прислухатись до наведених у ньому порад!

Тому зберігайте спокій і робіть бекапи :)

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжрядковий інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування