Про публікацію

Династія "Навколо світу"

Автор челенджу: TeTriss

Ціль челенджа

Прожити різними поколіннями в різних містах світу СІМС та останнім поколінням повернутися в рідне місто (місто старту гри). Челендж вважається закінченим після того, як вам випало рідне місто і ви повинні повернутися додому. Чим більше міст ви зможете відвідати, тим краще (треба прожити як найбільшою кількістю поколінь перед тим як повернетесь додому.) Чим більше міст ви зможете відвідати, тим більше балів ви заробите. Кожне місто = певна кількість балів, але є такі міста що мінусують ваші бали. 

Навколо світу
Головне правило

Святий рандом - всі міста та початкове (рідне) місто вибираються рандомно, рід персонажа та його раса вибираються рандомом.


У грі не діють правила класичної династії (Легассі) - ЦЕ НЕ ЛЕГАССІ!
Навколо світу

 

Початок (базові правила)

  1. Створіть світ в якому в кожному місті буде свій настрій. Наприклад: Оазіс Спрінгс - світ Іспанії, Стренджервіль - Мексика, Віллоу Крік - Центральна Америка, Ньюкрест - світ України, Вінденбург - Центральна Європа, Сан Мішуно - Північна Америка, Форготен Холоу - Тансильванія, Брінделтон Бей - Велика Британія, Дель соль Велей - Каліфорнія, Сулані - Балі, Глімербрук - Шотландія, Брітчестер - міжнародний університет, Евергрін Харбор - Північна Європа, Гора Комаребі - Японія.) 
  2. Створіть засновника/-цю рандомно, стать (ч/ж) виберіть рандомно, раса (людина/маг/перевертень/русалка/прибулець), виберіть риси характеру рандомно. Життєві цілі можна змінювати.
  3. Налаштуйте гру на стандартну тривалість життя. Виберіть дорослішають усі персонажі.
  4. Ваш стартовий капітал це капітал який є у сіма при створенні персонажа, ви на нього можете купити собі абсолютно будь-яку ділянку у вашому стартовому містечку (будь-яка ділянка, маленька або велика, з будинком або без). Тут ваша сім'я житиме доки не вступить у права нове покоління та його спадкоємець.
  5. Спадкоємець/-ця і його сім'я зобов'язані залишити рідний будинок і переїхати жити в нове місто і новий будинок. У разі переїзду ТІЛЬКИ спадкоємця/-ці та його сім'ї (дружини/чоловіка та дітей) спадкоємець забирає половину сімейного бюджету. Якщо переїжджають усі (забирають усі гроші).
  6. У старому будинку ви повинні залишити всі старі меблі та стару нажиту обстановку, з собою можна забрати лише фотографії та цінні колекційні предмети (предмети зібрані вашими сімами, урожай із городу, кар'єрні нагороди).
  7. Місто для переїзду та стартове місто вибираються рандомно.
  8. Міста для подорожей - ви можете вибрати один раз на тиждень за допомогою генератора місто для відпустки і відправиться на будь-яку кількість днів разом зі своєю сім'єю або один/одна, або з друзями (вам вирішувати), або не їхати взагалі, але тоді наступного разу ви зможете обрати місто для відпустки лише наступного тижня.
  9. Спадкоємець/-ця вибирається за будь-яким вашим принципом, але в день його дорослішання в молодого персонажа він повинен покинути батьківський будинок і переїхати до нового міста.
  10. При переїзді ваша сім'я має купити новий будинок і оселиться в ньому, облаштувавши все під себе. Заборонено переїжджати до дружини або чоловіка, ваш чоловік або дружина завжди переїжджають до вас.
  11. Гроші чоловіка чи дружини потрібно відняти кодом.
  12. Коди на гроші заборонені і будь-які інші коди читерські, виняток якщо щось заглючило.
  13. Гроші ви можете заробити тільки чесним ігровим способом і зберігати їх у банку, офшорі (окремий громадський лот, який належить вам), або в сейфі. Кожен пн перед оплатою рахунків ви можете поповнити свій банк або сейф.
  14. Якщо вам випадає ваше рідне місто, а ви хочете продовжити свою подорож і не хочете зупинятися, відніміть всі раніше зароблені бали у своєї сім'ї і відніміть усі гроші кодом (рахуйте ви з якихось причин програли весь свій капітал і збанкрутували, але зате ви можете продовжити подорож). Адже ви грали не заради балів і грошей, чи не так? Ви все ще можете тримати гроші в "ощадній касі" - тобто в банку або офшорі (окрема громадська ділянка належить вам) або сейфі (окремий об'єкт у грі), якщо він звичайно у вас є

Міста для переїзду

  1. Віллоу Крік (10 балів)
  2. Оазіс Спрінгс (20 балів)
  3. Ньюкрест (10 балів)
  4. Вінденбург (50 балів)
  5. Сан Мішуно (30 балів)
  6. Форготен Холоу (60 балів)
  7. Брінделтон Бей (20 балів)
  8. Дель-Соль-Веллі (10 балів)
  9. Стренджервіль (30 балів)
  10. Сулані (40 балів)
  11. Глімербрук (20 балів)
  12. Брітчестер (10 балів
  13. Евергрін Харбор (50 балів)
  14. Гора Комаребі (60 балів)
  15. Магнолія променейд (торгове місто в якому заборонено жити, перекиньте кубік) (-10 балів)
  16. Хенфорд-он-Бэглі (80 балів)
  17. Тартоза (30 балів)
  18. Мунвуд Міл (100 балів)
  19.  Коппердейл (40 балів)
  20.  Сан Секвойа (60 балів)

Міста для подорожей

  1. Граніт Фолз (20 балів)
  2. Сельвадорада (50 балів)
  3. Бату (30 балів)
  4. Гора Комаребі (-10 балів)
  5. Хенфорт-он-Беглі (40 балів)
  6. Тартоза (-20 балів)
  7. Коппердейл (10 балів)
  8. Сан Секвойа (5 балів)
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжрядковий інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування