- 1468
Базове оновлення 22.10.2024
Жахаюче чудові зміни вже чекають!

Update 10/22/2024
PC: 1.110.265.1030 / Mac: 1.110.265.1230
Console: 2.01
Сул-Сул, неслухняні та пустотливі Сімери й привиди! Цього Гелловіну ми готуємо чудові сюрпризи разом із виходом доповнення The Sims 4 “Життя і смерть”. Величезна подяка тим особливим упирям, які знайшли час, щоб повідомити про проблеми у Answers HQ.
Приготуйтеся до примарного набору виправлень та оновлень. Ніяких хитрощів, лише ласощі!
Що нового в The Sims 4?
Оновлення базової гри
Сіми реагуватимуть на смерть інших людей по-своєму, залежно від їхніх рис та стосунків. Випробуйте все: від ридань через смерть близької людини до блювоти при смерті незнайомця.

Привидів тепер можна створювати за допомогою функції "Створити Сіма від дитини до старшого віку".
Після смерті Сіми-привиди отримують новий набір потреб замість класичних потреб живих симів: "Відходи слизу", "Безтілесне харчування", "Потойбічний сон", "Моторошні розваги" і "Очищення від привидів".
У момент смерті Сімам тепер надається можливість "Стати іграбельним привидом" або "Стати вільно мандрівним привидом".

Після смерті шлюбного партнера два одружених Сіма більше не будуть одружені, а чоловік/дружина покійника стануть вдовами. Однак є нова взаємодія, яка дозволить їм "Попросити залишитися у шлюбі", щоб відновити свій шлюбний статус.
Сіми знову можуть займатися ВуХу з Похмурим Жнецем (Грімом Ріпером).
Покращено автономну поведінку привидів, зокрема зменшено частоту, з якою привиди ламають речі та створюють дратівливі "побічні продукти", наприклад, калюжі.
Додано нову категорію елементів на відкритому повітрі в Режимі будівництва під назвою "Діяльність, пов'язана з життєвими подіями", щоб допомогти гравцям знайти контент для похоронів, весіль тощо.

Немовля, малюк, дитина, яких забрали соціальні працівники, потрапляють до меню "Сім’я" в "Керуванні світами", а не видаляються.
Додано новий об'єкт багаття під назвою "Яма для багаття з польового каменю" до базової гри.

У розділі "Надгробки/Урни" є можливість вручну замінити надгробок на інший, незалежно від того, перебуваєте ви в приміщенні чи на відкритому повітрі. Раніше це завжди відбувалося автоматично.
Ми додали 10 нових варіантів "справжнього чорного" кольору до 10 різних моделей взуття:

Новий базовий ігровий контент, сумісний із іншим контентом від The Sims:
- Якщо у вас є "До роботи" (Інопланетяни), "Вампіри", "Перевертні", "Царство магії" (Чарівники), "Життя на острові" (Русалки) або майбутнє доповнення "Життя і смерть", ви можете натиснути на урну або надгробок Сіма, щоб вибрати один з варіантів надгробків для використання. Що якщо є Сім, який не був вампіром, але був занадто одержимий вампірами? Так, тепер він може вічно спочивати з надгробком з кажаном.

Тепер для гравців з доповненням "Життя на острові" з'явилися Урна Русалки і Надгробний камінь.

Гравці можуть змінювати тип Окульта під час створення Сіма, якщо у них є необхідні окультні доповнення. Це не скасовує прогрес у створенні Сіма, який зараз редагується (в межах розумного).

Гравці можуть створювати привидів старих собак, котів і коней у Режимі створення Сіма з доповненнями "Коти і собаки" або "Кінне ранчо".

DirectX 11 - покращене визначення графічного процесора на гібридних системах
Ми вирішили проблему, яка стосувалася гравців з гібридними графічними процесорами, коли гра за замовчуванням використовувала DirectX 9 на пристроях з відеокартами NVIDIA і AMD замість очікуваного DirectX 11.
Виправлення помилок
Ігрова приставка:
[AHQ] Сільське життя/Cottage Living - зображення для створених об'єктів для вишивки хрестиком на PlayStation більше не мають відтінків сірого.
[AHQ] Зростаємо Разом/Growing Together - пазли більше не чорно-білі на PlayStation.
Базова гра:
[AHQ] Сіми не зможуть автономно їсти зіпсовану їжу.
[AHQ] Рослини, які мають достатньо води, перестануть вмирати.
[AHQ] Взаємодії більше не будуть накопичуватись і вибивати помилку, якщо на ділянці застрягнуть у помилці кури.
[AHQ] Сіми повністю закриватимуть очі, коли це потрібно (наприклад, під час сну).
[AHQ] Сіми-батьки більше не застрягатимуть у помилці, стоячи перед ліжечком, коли намагатимуться взаємодіяти зі сплячою дитиною.
[AHQ] Неігрові Сіми більше не заходять на ділянку без стуку у двері.
[AHQ] Книги навичок тепер доступні в усіх бібліотеках, а не лише в бібліотеці Віллоу-Крік.
[AHQ] Сіми, з якими ви взаємодіяли востаннє, з'являтимуться на початку панелі "Взаємовідносини/Стосунки".
[AHQ] Тепер можна давати Сіму, доставщику піци, чайові та взаємодіяти з ним після доставки.
[AHQ] Невидимі няні втратили свою суперсилу і тепер залишатимуться видимими.
[AHQ] Сіми більше не будуть неправильно старіти під час налаштування ігрового віку.
[AHQ] Вирішено проблему, коли дитина, яку тримають на руках, намагається виконати дію, що вимагає від дорослого відпустити її, але дорослий не може цього зробити, тож вона просто крутиться по колу.
[AHQ] Текстури тепер застосовуватимуться на односхилих дахах з однієї черепиці.
[AHQ] Вигнуті паркани тепер відкидатимуть тіні.
[AHQ] Маленькі чорні тіні на лотах на мапі "Керування світами" можна прибрати, завантажившись у відповідний лот і вийшовши з нього, щоб відновити мініатюру.
[AHQ] Сині квадрати більше не з'являються замість порожніх ознак лота при збереженні лота у Режимі будівництва.
[AHQ] Чит-код на зміну кар'єрного вбрання тепер працює і для кар'єр з неповним робочим днем.
[AHQ] Чоловічі майки більше не відображаються після вибору жіночого стилю одягу для попередніх SDX-активів.
[AHQ] Траурний мудлет не з'являється, коли незнайомий Сім помирає на очах у активного Сіма. Мудлет відображається лише тоді, коли вони є принаймні знайомими.
[AHQ] Текстура попереднього SDX хвостика більше не спотворюватиметься навколо витягнутих вух.
[AHQ] Небінарні Сіми тепер правильно називаються "Іменинник" під час святкування Дня народження.
[AHQ] Сміттєвий бак Guerdon Goods Nano Can 2.0 тепер позначено як для ділянки "Життя без зручностей"
[AHQ] Виправлено помилку, яка могла виникати під час процесу "Усиновити дитину", коли він був поза ділянкою.
Вплив на кілька доповнень:
[AHQ] Виправлено ситуації, коли об'єкти Режиму будівництва та будинки, розміщені з увімкненим "moveobjects on", з'являлися в небі.
Життя у місті / City Living
[AHQ] Помилка "Гру не вдалося завантажити" більше не спрацьовує при відвідуванні квартир з розміщеними басейнами (код помилки 132:dad724e4:16f19fc6).
[AHQ] Фестивалі з цього доповнення та інші фестивалі тепер завжди правильно відображаються у календарі.
[AHQ] Неігрові Сіми у Сан-Майшуно більше не відчуватимуть раптового несподіваного збільшення ваги. Тіла Неігрових Сімів можуть змінюватися, тільки якщо вони знаходяться на активній ділянці.
Пори року / Seasons
[AHQ] Квіткові композиції виглядатимуть однаково, якщо їх розмістити з Бібліотеки або Галереї.
Життя на острові / Island Living
[AHQ] Русалки тепер мають власний надгробний камінь та урну.
[AHQ] "Мої весільні історії": Каное з "Життя на острові" більше не набирає воду всередину під час використання у місті Тартоза.
Екологічний спосіб життя / Eco Lifestyle
[AHQ] Вертикальні сади тепер зараховуються до Життєвої мети "Ботанік-фрілансер".
Старша школа / High School Years
[AHQ] Упаковані ланч-бокси з інвентарю з'їдаються Сімами-підлітками під час обідньої перерви.
[AHQ] Каміння з'являється через кілька годин після того, як його викопають на "Водонапірній вежі" у місті Коппердейл.
Зростаємо разом / Growing Together
[AHQ] Зменшено кількість обривань геймплею, коли діти-Сіми тренуються їздити на велосипеді біля будівлі.
Кінне ранчо / Horse Ranch
[AHQ] Мудлет "Поганий продукт Ранчо" більше не з’являтиметься під час збирання рослин відмінної/чудової/ідеальної якості.
В оренду / For Rent
[AHQ] Власникові нерухомості не стягуватиметься плата за виселення після того, як орендар розірвав договір оренди.
[AHQ] Повідомлення Провалена подія більше не спрацьовує після завершення події "Бунт орендарів" шляхом виконання дії "Обіцяти кращі умови".
[AHQ] Випробування ділянок і характеристики ділянок, завантажені з галереї, коректно відображаються в грі.
[AHQ] Коли Сім-орендар зносить бульдозером житлове приміщення у орендованому будинку, орендна плата за інші приховані житлові приміщення не обнуляється.
[AHQ] Елемент одягу (yfBody_EPLongTunicPants_darkpink) правильно поєднується з усіма речами для нігтів.
Шалено Закохані / Lovestruck
[AHQ] Педикюр (yfAcc_PediContrast_ContrastOrange) тепер має помаранчеві зразки.
Вампіри / Vampires
[AHQ] Немовлята більше не телепортуються за межі ліжечка під час відновлення гри, коли дитина засинає.
Царство магії / Realm of Magic
Анімація Чарівника запускатиметься рідше під час Режиму створення Сіма.
Перевертні / Werewolves
[AHQ] Сіми-перевертні рідше виють під час Режиму створення Сіма.
[AHQ] У перетворених перевертнів більше не буде відсутній колір на носі.
Вінтажний гламур / Vintage Glamour
[AHQ] Тарілка для напоїв з бару "Глобус" тепер поміщається на акцентних/кінцевих/кавових столиках.
Паранормальне / Paranormal
[AHQ] Світло більше самостійно не повертається в автоматичний режим у Будинках з привидами.
Кришталеві вироби / Crystal Creations
[AHQ] Кришталеве дерево не стане невидимим або прозорим, а кристали можна буде колекціонувати.
Прибрати пил / Bust the Dust
- [AHQ] Натхненні мудлети від "Прибирання будинку" тепер мають правильний таймер, щоб запобігти збиванню інших мудлетів і блокуванню пов'язаних з ними взаємодій.